Mördarmåndag!

Idag har jag haft mördarpasset på Trulsegården igen. Bara musik med 8or & 9or hela dagen från 9 - 14. Nonstop nästan! En halvtimmes lunch var det ju iofs.  Fatta att man var lite slut i huvudet efteråt. På toppen av detta så skulle jag till Artisten och stämrepa med mina soprankamrater i Kammarkören.  Så nu när jag kom hem blev det pizza, hade glömt att ta fram någon mat ur frysen och hungrig var jag. Sen somnade jag visst och sov fram till klockan 20 typ.

Har även världens träningsvärk idag. Mina lår är inte att leka med idag alltså. Jag gissar på att det var dom där jävla utfallen på body pumpen igår som är boven. Jag känner mig som mormor när jag ska ställa mig upp eller sätta mig ner i soffan. Det går inte fort och aj aj aj vad det gör ont! Jag måste nog ringa till Emelie å fråga om det är lika illa hos henne :P Imorn funderar jag på att gå på body combat igen. Det dumma är bara att det är så konstiga tider, 17.10 börjar combaten imorn. Mitt i maten typ och man har nyss kommit hem. Hade varit bättre om det var 18.10 ist. 

Nej nu ska jag fortsätta titta på tvn och försöka hålla mig vaken tills Micke kommer hem från innebandyn ikväll. Det är inte långt kvar tills han kommer ner nu! :D ♥

Hoppas alla får en fin vecka! :)


Kommentarer
Postat av: Gisan

Träningsduktig! :)

2009-10-14 @ 10:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0