Ridande poliser

Idag efter att jag hade varit och haft sånglektion på skolan och stod å väntade på bussen så kommer plötsligt två stycken poliser på hästar gåendes upp för avenyn. Det tyckte jag var lite skojigt :)



Annars så har det inte blivit mkt skrivande idag fast jag hade tänkt det. Har kört fast på analysen... Men imorn ska vi sitta på skolan och plugga så då kanske det går bättre. Jag hoppas det iaf!
Har istället städat färdigt här hemma så Micke inte vänder i dörren när han kommer imorn! ;)
Nu ska jag ägna resten av kvällen åt tvtittande. Jag och 4an ;P

Tack Anna, Rebecca och Angelica för recepten! Är det nån fler som känner för att dela med sig så tveka inte! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0