Världen är liten trots allt...

Ja detta hade jag väl aldrig trott skulle hända. Men i morse när jag skulle kliva av bussen ute i Skra bro/Torslanda så får jag frågan: "Men vad gör du här?" Åsså står jag öga mot öga, eller haha nej öga mot axlar med Erik Godin. För er icke Härnösandsbor som läser bloggen så är det en gammal vän från Härnösand. Det var även hans pappa jag krockade med för några år sedan ;P Han jobbar tydligen där ute  på Lilla Trulsegården. Förskolan bredvid Trulsegårdskolan där jag gör VFU. Ganska förvånad blev jag må jag säga men det är alltid kul att veta att även fast Göteborg är en Stooor stad i mina ögon så kan man alltid träffa på någon man känner på det minst oanade ställena. Sprang ju även på Leonard på spårvagnen för någon vecka sedan.

Nu fortsätter Hell's Kitchen! Sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Gisan

Haha! Så lustigt! :D

2009-10-06 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0