CHAPPY!

Oohhh att pengar kan göra en så lycklig! Trodde jag skulle ha ca 2000 kvar efter alla räkningar och så.. men så visade det sig att jag får 10 500 kr i lön!!! Oh my GOD vad glad jag blev!! :D ca 18000 kr till mig denna månad alltså. Men måste försöka spara lite, vet ju att det inte ens kommer vara hälften nästa månad..

Trodde också att jag skulle få skriva att jag var glad för att MODO vann idag.. Men dom förlorade. 2-4 mot Frölunda. Snacka om att Jenny kommer mobbas imorn på skolan ;P Det som började så bra med Foppa-mål efter 5 minuter.. Men sen gick det väl utför antar jag..

Hoppas alla haft det bra idag :) kramar

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har med mkt pengar! HELT FANTASTISKT! Hela världen blir lite lättare :)

2009-09-25 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0