Fredagslyx

Jag kände att jag var tvungen att lyxa till det lite ikväll så jag köpte räkor, skagenröra och rostmackor på Willys på vägen hem. Ser det inte väldigt mumsigt ut? =)




Har haft min första sånglektion idag med Gunnar. Det gick bra trots att jag inte har sjungit på länge. Han tycker jag har fin röst och frågade mig om jag inte ska söka till operaprogrammet ;P Däremot sa han att det är ju bra att ha en pedagogutbildning också. :)

En liten tråkig sak är att Felix åkte ur idol idag. Precis innan kvalet. Jag som hade hoppats att få se han på fredagarna framöver :P Men syrran berättade att han ev ska turnera med Ladies night eller vad det nu var. Däremot gick ju Erika Selin från Dorotea vidare till kvalet. Jag har tävlat mot henne en gång i Schlagerstjärnan i Sundsvall.. Lite coolt tycker jag ;P Har bild på henne i ett av mina fotoalbum :P

Ne nu ska jag inte svamla mer. Imorn ska jag shoppa med Emmelie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0