Part one almost done!

Ja det börjar ta sig i min lilla lägenhet. Vardagsrummet/sovrummet är nästan klart. Köpte en bokhylla på ikea igår och fyllde den med dvder och böcker. Tänkte att ni äntligen skulle få se hur det ser ut :) Fast som sagt är det inte klart, nån tavla till som ska upp och så.. Köket är förtillfället en avlastningsplats för kartonger och div. grejor jag inte kan bära ner i källaren än eftersom jag inte har skaffat mig något hänglås, så det får ni vänta med att beskåda :)



Annars är allt bra. Har blivit lite förkyld men det är inte så farligt (peppar peppar). Skolan har kommit igång på allvar och det är massor att läsa och föreläsning hit och seminarie dit. Men förhoppningsvis ska det väl gå bra. Vi ska ut på 2 veckors VFU i oktober också då jag ska vara i Torslanda. Har inte fått vilken skola lr klass jag ska vara i men det blir nog bra. :)
Nu ska jag vila lite. Tycker att jag är värd det efter allt städande jag nyss har sysslat med. :P
Senare ikväll blir det Idol och lyxfällan. Sweet :)

Hoppas alla har det bra där hemma :) kramar 

Kommentarer
Postat av: sandra

Det ser jättemysigt ut! Du är duktig som pysslar och donar! Hoppas du inte blir jättesjuk!



Kram sandra!

2009-09-10 @ 19:11:57
Postat av: Gisan

Tjusigt! Ser dock ut som en "liten lägenhet" som du säger. ;)

2009-09-10 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0