Powerwalking!

Ja nu har mitt nya liv förhoppningsvis börjat :P Har nu i dagarna 2 varit ute och gått i 45 min - 1h med min klasskompis Emelie som nästan bor granne med mig. När jag har kommit hem har jag gjort sit-ups å armhävningar och sånt.. Känner mig duktig! Ska se hur mkt det kostar att gå med i friskis&svettis å kolla om dom har typ body pump eller nåt liknande där. Hoppas jag kan hålla i detta för nu är det dags att face-a problemet: Mina kläder krymper? Eller är det något annat? :P

Annars har jag det bra, saknar Micke och vänner och familj, lite ensamt på kvällarna är det allt. Men skolan går framåt, har haft VFU-info idag och fått önska vart vi ska vara och så... Däremot har dom gjort en miss på mig så jag får inte vara där det är tänkt att jag ska vara denna gången, men förhoppningsvis fixar det sig till våren. :) Det är ju bara 1 ½ veckas VFU så det gör inte så mycket.

Kramar till er alla! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är.:) Jag ska också börja mitt nya liv, vilken vecka som helst...;)

Vaddå miss??? måste du vara på helt fel ställe??

kram

2009-09-23 @ 22:04:27
Postat av: Angelica

Skulle inte bli anonymt ju...:S

2009-09-23 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0