Shopping med Emmelie

Idag mötte jag upp Emmelie på stan för lite shopping. Det började med att vi tillbringade nästan en timme inne på Telenor för att jag införskaffade mig i en ny telefon. En Touch Diamond blev det.

Fast jag vet inte om jag vill ha den. Får se om jag lär mig den eller om jag åker in och byter den mot en gammal hederlig Sony Ericsson ist på måndag :P Just nu blir jag mest bara arg på den hela tiden :P

Annars har jag shoppat detta:


Skjorta, halva priset på Carlings, Pösiga miss sixty jeans från Carlings,
Grå tröja, 3pack hipsters & lila tröja från H&M och Nike skor från Eurosko.

Nu kommer snart Emmelie och hämtar mig, ska tillbringa lördagkvällen med henne och Bob. :) Ska försöka ta lite bilder på honom ikväll så ni får se hur söt han är :)

Hoppas alla har en bra helg :) Kramar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför köpa en telefon om du inte vill ha den?? ;) Du kan ge den till mig istället....;P

Ha en trevlig kväll. Jag funderar på om jag ska ta o titta på nån film, låter roligare än att städa...=)

kram

2009-09-26 @ 19:53:41
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0