Steda steda...

...Varje freda åsså varje jul. För det tycker jag är kul! Men aldrig mörda på en lörda för det verkar skumt. Och det tycker jag är dumt! :P

Stora städaredagen idag alltså. Har kommit på att det enda som är positivt när man städar är att man ser att det går framåt. Det gör att man orkar fortsätta, för det är ju sååå tråkigt! Tycker Micke ska komma ner så det blir lite ordning på mig så det inte blir så här stökigt. Han är ju lite pedant av sig (vilket jag absolut inte är :P ) så då brukar det aldrig riktigt bli så här stökigt som det är nu. :P

Annars är väl allt hyfsat här nere. Fortfarande inte frisk. Snuvan vill inte ge med sig och jag hostar varje morgon och kväll.

Igår kom Emmelie och hämtade mig också åkte hon jag å Pär och hyrde film. Vi såg nya Wallander och He's just not that in to you. Kommer inte ihåg vad den heter på svenska. Men båda filmerna var bra och det var en trevlig kväll. Förutom att vi tyckte att det luktade hundbajs i lägenheten, men vi hittade inget. Vi tror att Bob Hund är den skyldiga men efter ett tag så försvann lukten.. Bob var helt tokig igår och kom och klängde och la sig i mitt knä å skulle slickas och bitas och busa hela tiden. Han är allt bra söt han :)

Men nu kallar städningen igen! Have a nice friday everybody! och GRATTIS till Ida som fyller år idag :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skulle också städa idag... men tappade den motivationen nånstans efter vägen... får bli i morgon istället.=) Kommer du och hjälper till? ;o)

Trevligt med filmkväll.

kram

2009-09-18 @ 20:21:44
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Den har fått den logiska översättningen till "Dumpa honom" har jag för mig. Såg den på irland i våras. Tyckte oxå den var rätt okej. :)

2009-09-20 @ 22:33:04
Postat av: IdaS

Tack, Martina! Kul att bli omnämnd ;) Och vad är den här Bob Hund för en varelse? Och vems är den? :P

2009-09-21 @ 12:51:44
Postat av: Martina

ekan: nej tack steda får du göra själv ;P



gisan: aah just det, nåt sånt kan vara rätt :P



ida: of course :) bob hund är en hund. fyndigt namn va? ;P det är min vän emmelies lilla hundvalp som dom nyss har skaffat :)

2009-09-21 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0