underbara helg :)

Älsklingen kom i fredags och det var verkligen något jag hade längtat efter! Vi har haft en mycket bra helg och nu har han åkt hem :( Lämnade honom på nils ericsson 10 i 5 idag. Vi har hunnit med ganska mycket. Micke har fått halvt panik inne i Nordstan för att det var så mycket folk och igår var vi på filmpalatset och såg på Beck. Vi firade ju våran 1årsdag igår så vi var ju tvugna att göra något roligt. Gjorde även en mycket god middag av fläskfilé, pommes och bea och Massa sallad :)

I lördags var vi även en sväng på Universeum. Här är lite bilder :)


Micke känner på is


Vi

 
Öring och grön mamba


Micke är en astronaut :)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Kommer att ha sjukt mycket i skolan dom närmaste veckorna. Läsa läsa läsa. Men vi har fått schema iaf och i vilken ordning vi ska läsa böckerna och så så det ska nog gå bra hoppas jag :)

Imorn ska jag och Emmelie och kanske Pär åka på IKEA och jag ska köpa mig en skrivare och ett regnställ. Kanske även ett par nya skor eftersom alla par jag har INTE är vattentäta. Har varit på nollning idag och jag blev helt dyngsur om fötterna igen så jag höll på att frysa ihjäl. Blev en lång varm dusch när jag kom hem :) Avslutar med en bild på snyggaste nollegruppen :) Vi alltså ;)


Vi hade gudfadertema idag med Don i mitten under paraplyet. Hittar ni mig? :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra att ni haft en bra helg. =)

Nej, jag hittar inte dig på kortet... :S tror jag...

kram

2009-09-09 @ 19:25:29
URL: http://ekansemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0