bästaste fanny :)

Idag var jag till Fanny.. eller iaf till hennes jobb :P Och hon är så snäääälll :) fick en endagslinser för en månad, en reseförpackning med linsvätska och halva priset på synundersökningen av henne! Tack tack tack!! :)
Dessutom var hon ju jättesnäll och följde med mig på idolauditionen i söndags trots att hon var jättebakis! också en massa tack! ♥ Har tyvärr inga bilder på henne på datorn så jag snodde den här snygga på fb :P




Annars har dagen varit sådär.. eller den började bra med sånglektion med underbara Elizabeth från Island! Hoppas hon inte kan åka tillbaka dit än på ett tag så jag kan få fler lektioner med henne! Gillar hennes sätt att undervisa skarpt! Sen var det brandövning på skolan och sen optikern.. När jag var hemma kollade jag mailen och fick veta att jag inte fått jobb på systembolaget. Fan fan fan! Nu har jag bara ett hopp kvar: Coop i hsand! GE mig det jobbet! Eller ja.. IKEA här i Gbg väntar jag ju också svar från men jag tror inte det blir nåt där tyvärr... så jag håller alla tummar (hoppas ni också gör det) för att det går bra på min telefonintervju på torsdag och att jag får jobb på coop!

Nu ska jag titta på lyxfällan och förundras över hur dumma människor är.. Jag hoppas jag aldrig blir så dum ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller tummarna håååårt...;) blir jobbigt utan jobb.. du kanske skulle kollat i solle med bara för säkerhets skull??

kram

2010-04-15 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0