hej

Nu är vi hemma i Göteborg igen. När jag kom hem lyckades jag få virus på datorn typ det första jag gjorde. Det var inte kul. Nu har vi ominstallerat windows och jag var tvungen att gå till Emelie och låna deras internet så jag kunde ladda ner nya mjukvaror till bredbandet så vi kunde använda internet igen. Nu funkar allt förutom msn som är samma problem med som när jag sist skulle ladda ner det.. Minns itne hur jag gjorde då för jag fick hjälp så msn får jag vänta med ett tag :P Dessutom är allt borta från datorn! Ganska skönt faktiskt å bli av med allt skit som samlas :)

Idag har det varit strålande sol och värsta vårvädret ute! Hur skönt som helst! Det blåste lite kalla vindar bara annars var det perfekt!

Visar lite fina bilder på när Micke leker med Emma hemma i strinne :)





Imorn är Idol i stan.. Vi får se hur det blir med den saken ;)

Kommentarer
Postat av: Ida Kentner

SÖK, MARTINA! SÖK!

2010-04-10 @ 13:29:17
URL: http://mlibi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0