it's a beautiful day!

Ja herregud! Kan ni tänka er att ni kliver upp och tittar ut och solen strålar? Att ni dessutom tittar på termometern och den visar på 26.9 grader klockan kvart i 10 i april?? Det händer inte ofta men härligt är det! :)
Äter frukost och bara väntar på att få komma ut i solen!

Idol var det ja.. Jag sökte :P Men dom sa: "du sjunger bra men är inte det vi söker just nu så vi kommer inte skicka vidare dig." Typ exakt dom orden jag hade väntat mig så inte blev jag ledsen för det! :P Men jag tyckte att jag var värd lite blommor eftersom jag hade varit så duktig och gått dit så jag köpte vita tulpaner på vägen hem :)




Nu ska jag åka till skolan och ha kör! Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Gisan

Haha, ja ganska exakt så trodde du! :)

Fina blomster, det är du värd efter all väntan. :)

2010-04-12 @ 17:51:30
Postat av: Angelica

En av våra melodifestivallåtar handlade för några år sen om hur dom var för bra för idol... det kanske var dig dom sjöng om. ;)

Lite lustigt ändå måste jag säga hur du i förväg kunde veta vad dom skulle säga...

kram

2010-04-13 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0