Mycket att göra!

Ja herregud! Nu är det mycket vill jag lova! Eftersom jag åker till Tallin på lördag så måste typ allt fixas denna vecka... Jag måste:

  • Göra klart alla uppgifter till IKTn.. dvs: göra en egen låt i garageband, ändra om en midifil i garageband så den låter bra, samt hitta en sida på internet som jag kan använda i min musikundervisning.
  • skriva en reflektion om mina erfarenheter av målbrottet
  • göra 5 egna uppsjungningsövningar och skriva ner dom på papper och även berätta varför jag har valt just dom vokalerna och dom stavelserna osv... gaah!
  • skriva en sammanfattning av min processdagbok

Och allt detta ska jag göra den här veckan...Men! Det finns såklart en hake. Jag har typ bara idag på mig ;P Imorn har jag skola från 8.30-14.30, sen måste jag hem och käka och sen ska jag tillbaks till skolan för rep med kammarkören mellan 18.30-21.00.. Inte mkt tid där alltså, på torsdag förmiddag skulle det väl iofs kunna finnas lite tid om jag kliver upp för då börjar jag inte förrän kl 14 och slutar 17.00 men då har vi konsert på kvällen också... på fredag är jag i skolan från 10.15-17.00...  och på lördag åker jag 10.42 med tåget mot Stockholm och sen vidare med båt till Tallin.. Inte mkt tid att vinka på alltså... Så varför sitter jag här och skriver blogg? Jo, jag tänkte att jag skulle dela med mig av mina eländigheter ;)

Dessutom! Så skulle ju Micke ha kommit ikväll egentligen.. Men eftersom vulkanen på Island fortfarande spottar ut rök å lava å aska å grejor så flyger inte skyways idag.. dom öppnar på torsdag igen så Micke fick boka om sin biljett.. Å då kom vi fram till att det är ganska meningslöst att han kommer den här veckan för vi kommer inte ha tid att träffas nåt ändå.. Så han kommer hit på torsdag nästa vecka, en dag innan jag kommer hem :P Det betyder att vi inte kommer ses på ytterligare 1 ½ vecka! :( Så lite mer än 2 veckor utan min älskling blir det...

Oj vad mycket text det blev! Tänk om jag kunde vara så här kreativ och duktig på att ordbajsa när jag ska skriva alla reflektioner och sammanfattningar också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0