påsk i norrland

I tisdags kom vi till Härnösand, på onsdagen blev det många skratt hemma hos Anna tillsammans med Bylle, Sandra och Fraj. :) I torsdags kom Gisela och hämtade mig i härnta. Jag har lärt mig dansa en line dance till Tic toc drop (intermediate nivå måste tilläggas) och vi har spelat spel. Micke kom hit i fredags då spelade vi Melodifestivalenspelet. Det var ganska kul faktiskt. Mitt lag med Micke & pappa vann över Gisela Angelica och mamma.

Emma har blivit stor! Hon kände inte igen mig när jag kom och var lite rädd för mig i början men det börjar gå bättre nu. :) Hon fick påskägg av mig och Gisela, med godis (nonstop och marshmallows) ett diadem och nya solglasögon i. Hennes gick sönder för nån vecka sen så nu fick hon nya :)


cool katt :)

 
Igår var vi ut och promenerade en sväng. Mysak tycker att snön är jätterolig att leka i nu! Det springer en massa sorkar och råttor under snön som han försöker få tag på :)


Så här påskfin var Emma igår i nya kläder och nytt diadem :) Det var inte lätt att fånga henne på bild vill jag lova! hon är inte still en sekund!


I morse när jag låg och sov passade Emma på att låna mina skor. Hon har sett att man ska använda skohorn när man tar på sig dom så det gjorde hon. Hon ser ganska storfotad ut. Och självklart sitter vänster sko på höger fot ;)


Nu har Micke nyss lånat mammas bil och är på väg tillbaka till Härnösand, dom ska repa med bandet men sen kommer han hit igen för vi ska grilla ikväll. Mums mums mums! Första grillningen i år för mig och Micke :) Dom andra grillade ju förra helgen när pappa fyllde år.

Imorn var det tänkt att jag skulle åka hem för skolan börjar på tisadag, men jag har inte fått tag i nån biljett, varken flyg eller tåg... Dumt. Jag ska försöka få en tills på tisdag istället. ;P

Det var en liten uppdatering från mig. Vet att jag inte har varit världsbäst på det på sistone, men nu vet ni ju iaf att jag lever och att jag är i norrland där det är massa snö! I Göteborg har vi inte ens snöhögar kvar!


Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Fina bilder!

Vill bara poängtera att det är dansen som heter Tic tok drop. Låten heter bara tic tok. (Linedance - konsten att ha kul, utan att det syns!) ;D

Och du ser ut att ha grymt stora fötter när Emma provar dina skor.

2010-04-05 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0