ett tag sen igen

Ja nu har det gått nästan en vecka sen jag skrev sist men jag skyller på att den här veckan har gått sjukt fort och jag har haft saker att göra hela tiden. På skolan slängde dom in massa lektioner under hela veckan eftersom det är sökningar nästa vecka och å har vi typ inga lektioner.. Så den här veckan gick jag från halv 9 till 5 eller 6 några dagar.. Men det gick ju bra det med. :)
Ska bli skönt att få chilla lite nästa vecka, även om jag såklart måste försöka hinna med att öva och göra läxor :P

Igår var vi på bio. Micke fick ju presentkort av sitt gamla jobb i födelsedagspresent och vi utnyttjade dom på Percy Jackson - kampen om åskviggen. Den var Mycket bra. Den kan jag rekommendera. Iaf för er som tycker om filmerna om Harry Potter. :)

 

Inatt tog lag Anette Norberg OS-guld i curling också! Sjukt bra och vad spännande det var. Sista stenen som avgjorde! :D


foto: AP


Ikväll blir det hemmamys med melodifestivalen, Micke är påväg hem från korpenmatch och jag håller på att tvätta sjukt mycket tvätt! Hoppas alla får en mysig helg! :)

 


Kommentarer
Postat av: Gisan

Låter bra att filmen var bra! Jag vill se den, det känns ju som intressant oxå eftersom det är grekisk mytoligi i den, och det har ju intresserat mig en del förut. :b



OS-guld i curling? Vänta nu, var det inte det som Canada skulle vinna? Iom det är så stort där, på hemmaplan och sverige inte är van vid psykningarna som pågår från läktaren? Starkt jobbat tjejer! :)



Mys mysigt. Kram.

2010-02-27 @ 17:49:11
Postat av: Martina

ja det var kul faktiskt med grekiskan ;P



joo det var ju det. men sverige försvarade sitt os-guld. sjukt bra! :D

2010-02-28 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0