gör jag fel?

Kom hem för en kvart sen efter ett pass body pump tillsammans med Emelie. Nu sitter jag inlindad i en filt och fryser medan tittar på halv 8 hos mig och sen ska jag hoppa in i duschen. Nåt som jag har grubblat över de senaste gångerna jag har varit på body pump är att hur fasen kan jag ha så svaga triceps? Triceps är ju en större muskelgrupp än biceps och man ska ha mer vikt på triceps, men även fast jag har samma vikt på båda så orkar jag typ ingenting på triceps och på biceps känns det typ ingenting. Jag undrar om jag gör helt fel fast jag tror att jag gör rätt? Vad tror ni? Jag fattar ingenting. Måste nog fråga instruktören nästa gång...

Kommer ha träningsvärk imorn känner jag...

Micke har åkt iväg till nån kompis i laget och spelar trummor. Deras trummis i deras band var sjuk idag så dom frågade om Micke kunde hoppa in så dom kunde repa, och det ville han juh såklart :P

Sen ikväll ska jag se på GE-galan. Mer sport för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tycker helt klart du ska ta o kolla med instruktören så du gör rätt... Dumt att inte göra det. Men du gör säkert rätt ändå.=)

Kul för micke att han får spela lite. =) Snart bara jobbfronten kvar att lösa kanske.;)

kram

2010-02-10 @ 21:44:41
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Ida Kentner

Halloj. Visste inte att du skrivit till Sandra! Fick andra förfrågningar på facebook och sms. Jag hatar den där jävla filmen!



Hur är det annars med dej? Vi ska tampas på gymet nu, vi kom igång där ett tag men nu var det några veckor sedan igen.. fasen! att jag aldrig lär mej! men nu ska vi köpa gymkort :) Kramkram!

2010-02-11 @ 18:15:13
URL: http://mlibi.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Tack för dom uppmuntrande orden =)

Hoppas allt är bra där nere i Götet!



Stor kram <3

2010-02-11 @ 18:41:56
URL: http://bekkiis.webblogg.se/
Postat av: Martina

ekan: aa ska nog göra det..



ida: aha jag förstår.. kände mig lite träffad bara ;P det är bra här, micke åker upp till hsand imorn så jag blir ensam i en vecka typ..

haha jag lär mig inte heller, är helt värdelös på att hålla igång träningne.. men jag försöker :P



gecca: så lite så. vill ju att du ska må bra :)



kramar

2010-02-11 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0