guld





Sveriges första guld i vinter os 2010 tog Charlotte Kalla hem! Jag missade tyvärr allting för jag var och tränade afropowerdance och sträckte armarna på nåt konstigt sätt så nu har jag jätteont. Jag tror inte att min kropp är byggd för träning. Möjligtvis promenader och fotboll, fast fotboll var ju tydligen inte heller bra med tanke på mina ben... Skit samma! Väldigt roligt att det blev guld och ett stort GRATTIS till Charlotte! Man känner sig lite dålig när man är ett år äldre än OS-guldmedaljörerna... Vad har jag åstadkommit med mitt liv liksom? Ja inte har jag något OS-guld iaf... Men jag tror jag skulle kunna få guld i världens bästa soffpotatis ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Då är vi 2 som missade det... :S Jag låg o halvsov i sängen med Emma, som inte ville somna.

Du kan få en guldmedalj av mig o Emma om du vill, eller iaf en halv... bästa syster o moster, men du får dela med vår andra syster.;)

kram

2010-02-15 @ 22:36:24
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Martina

attans då :P

ja det vill jag ha. är det en chokladpengmedalj? :)

kram

2010-02-15 @ 22:42:24
Postat av: Angelica

Får väl ordna en tills vi träffas nästa gång då... vet inte vilken sort det blir.;)

2010-02-15 @ 22:45:05
Postat av: Gisan

Haha. Är det inte lite lustigt, att jag som brukar se minst av såna dära sporter av oss alla, faktiskt SÅG när hon tog guld!! Det ni! ;)

2010-02-16 @ 21:56:12
Postat av: Martina

hahaha ja det var lite lustigt. men jag var ju och tränade faktiskt. ska ta osguld i afropowerdance 2044 ;P

2010-02-16 @ 22:28:17
Postat av: Gisan

Åh! Coolt! Vet inte riktigt vad som är coolast dock. Att afropowerdance finns med i OS, eller att du tar en olympisk medalj när du är ... 58? år!

Förmodligen det senare? ;)

2010-02-16 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0