i väntan på maten..

så ska jag berätta att igår när jag var och fikade med Micke och hans kompisar Hannes och Kalix på Avenyn så gick Claes Malmberg förbi i jättestora solglasögon! Min första riktiga kändis som jag har sett sedan jag flyttade hit. :) Okej jag har sett basisten i Meshuggah (?) också men eftersom jag inte riktigt har koll på dom så brydde jag mig inte så mycket om det ;P

bild från expressen.se

 

Claes är ju förövrigt mycket rolig! Vi såg Ice Age 3 här om kvällen och då är han rösten till en vessla eller nåt som heter Buck. Fantastiskt bra :)

 

Nu väntar hamburgarna! Jag lyxar till det eftersom jag blev gräsänka idag ;P Ha en trevlig fredagkväll alla :)


Kommentarer
Postat av: Gisan

Meshuggva? Classe räknas mkt mer! Han är ju kändis! ;)



Lyxigt med burgers. Det finns risk det blir det för mig imorn. Dock slipper jag laga själv. Dans dans dans HELA dagen imorn! Ska bli sååå kul!! :D

Kramkram!

2010-02-12 @ 21:19:39
Postat av: Micke

Men jag såg han faktiskt mer än du :P

Sov gott nu min skrutt :)



Älskar dig :)



Puss puss

2010-02-13 @ 01:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0