Jag ser det snöar...

Jag ser det snöar, det var väl O-roligt tycker jag! Jag är less på snön nu! Här flyttar man till Göteborg i tron om att här kommer våren tidigare än i norrland, men just nu verkar det inte som det. Jag gör iaf som SMHI har sagt att man ska göra idag. Håller mig inne. :P Har städat hela lägenheten så nu är det vackert här hemma igen. Tur det eftersom Micke kommer imorn ;)

Ikväll ska Ankan vara med på lyckohjulet. Samtidigt som det är melodifestivalen. Dumt tycker jag för jag vill se båda. Men båda går ju i repris imorn så jag får välja nåt av dom helt enkelt och se det andra imorn. :)

Hoppas ni mår bra i snöovädret! Fast i norrland snöar det inte har jag hört.. Ni har tur ni :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0