När ska jag bli frisk?

Har jag undrat länge nu. Har varit halvförkyld i typ 3 veckor.. Snuva i näsa och hals som inte vill ge med sig och vaknar med halsont varje morgon, fast det försvinner under dagen. Idag gick jag på apoteket och köpte mig Sinova så nu hoppas jag att det försvinner. Är less på att inte kunna sjunga och träna som jag vill!

Idag hade jag dessutom jätteont i huvudet men jag åkte till skolan ändå för att ha min elev och vara med på kören. Det gick bra med Julia (eleven) och jag orkade en timme på kören sen gav jag upp och åkte hem.

Är sjukt trött hela tiden också, jag tror jag skulle behöva åka på semester till solen. Jag drömmer mig bort till varma stränder, bad och en paraplydrink!




Kommentarer
Postat av: Angelica

HÅller tummarna för att sinovan hjälper. Krya på dig.

kram

2010-02-18 @ 21:56:45
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Gisela

Åh. Sweet. Jag åker gärna med! Om så även bara i drömmarna. :)

Hoppas sinovan hjälper!

krya-på-dig-kramar

2010-02-18 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0