snålblåst!

Nyss inkommen efter en spontan promenad. Tänkte jag skulle få lite friskluft idag.
Tyvärr blev promenaden bara en halvtimme kort för det var så in i norden kallt! Hade motvind hela vägen hem. Det ska inte blåsa på vintern! :P
Hann hem i tid iaf för att se reprisen av när elden ska tändas på os-invigningen.. några minuter kvar bara. :)

Sen ska jag diska och städa till lite här.
Har lovat Micke att jag ska försöka hålla lite ordning här hemma trots att han inte är här och ser efter mig ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, det är gräsligt sjukt hur dom får hålla på! Skönt att dom fick ett straff iaf och TUR att dom inte slog ihjäl stackarn, för det värsta är ju att dom utan proböem hade kunnat!

Det är Tobias och Anderas Strömqvist. Vet inte om du vet vilka dom är?

Dom kommer från Ramsele iaf! Tobias har en dotter tillsammans med Madde Strömqvist från Långsele.



Ha en bra kväll =)



kramar

2010-02-13 @ 14:01:03
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0