Vilken dramatik det var igår!

Och vilket snack från norrmännen. Dom kan nog helt enkelt inte acceptera att Sveriges herrar var bättre än deras igår :P Först när jag började titta på skidorna så satt jag och zappade mellan 4an och 1an för det var Sweet home Alabama på 4an... men sen kunde jag inte längre. Jag var tvungen att titta på när killarna gjorde ett sjukt bra jobb för Johan hela vägen, och sen när dom kom ikapp så hade både han och Marcus krafter kvar och Marcus vinner och Johan blir 3a. Himla spännande var det! :D

foto: Andreas Bardell




Idag kommer älsklingen hem. Han är snart på väg till midlanda och solen skiner här idag. Kan inte bli bättre tror jag :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0