Vykort



Idag fick vi en rolig överraskning på posten. Det var ett vykort från Anna och Bylle som har (eller är?) på Gran Canaria :) Blev lite avundsjuk faktiskt. Hade gärna också varit utomlands å solat och badat och bara njutit av tillvaron. Men det kommer väl nån gång för oss också. När vi har jobb typ ;P




Helgen var lugn. Tittade på melodifestivalen som för övrigt sög. Vad tar dom med för låtar egentligen?? Konstigaste var nog hårdrocksbandet som hade 5 medlemmar men bara 2 st gjorde nåt. Vi satt och väntade på att låten skulle komma igång... men det gjorde den aldrig.. Vi har fortfarande inte tagit oss till bion och sett snabba cash som vi har tänkt se i typ 2 veckor, men den verkar väldigt populär. Så vi funderar på att gå å se Josef Fares nya film istället när den kommer. :)


Det var allt för nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Gisan

Mej vill gå och se Prinsessan och Grodan. Verkar dock bara gå på ons? Får skippa dansen då tro ja... Hm...

2010-02-08 @ 21:54:52
Postat av: Angelica

Totalt värdelöst var det i lördags... inte en låt som var bra... skakar på huvudet. MEn visst har det varit så de senaste åren, första deltävlingens låtar är dom som kommit sist i finalen sen...;) "I love europe"... som ex. Väntade också på att låten skulle komma igång, då hade den kanske blivit bra.



Vill också utomlands... ska åka om några år när emma blivit större tänkte jag. Ska ni följa då? :)

kram

2010-02-08 @ 22:01:22
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Martina

Gisan: ja den vill jag med se men micke vill inte se den på bio tror jag.. så jag måste nog hitta nån annan som vill se den med mig isf.. kanske kan passa på nästa vecka när han är i hsand ;P



Angelica: ja så kan det kanske vara :P men när jag lyssnade på den lugna låten i snabbrepriserna så tyckte jag ändå att den var bra på nåt sätt.. när jag hade smällt att alla inte var med ;P



ja då vill vi följa med. betalar du? ;)

2010-02-08 @ 23:13:22
Postat av: Angelica

Då har ni fått jobb...:) Eller iaf Micke. Du kanske pluggar fortfarande. Eller inte, jag tänker mig en tur till Florida när hon är så där 10-11...;) Disneyworld.=D

2010-02-09 @ 07:53:14
Postat av: anna

va roligt att det kom fram! Nu är vi hemma och undrar varför vi bor i ett så kallt land. Snö är mysigt, men nu kan det väl räcka?



Hoppas ni har det kanon!



puss kram

2010-02-09 @ 22:00:10
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0