Härliga helg :)

Ja helgen börjar återigen lida mot sitt slut och det gillas inte! Jag tycker mer om helger än vanliga dagar för då får man göra vad man vill ;P Igår var vi hos Jenny och Roger och tittade på hockey och spelade sällskapsspel. Modo-Frölunda, slutade 1-1 vilket var ett bra resultat för oss eftersom jag och Micke håller på Modo och Jenny och Roger håller på Frölunda :P Vi åt pizza och pizzasallad som var God! Ingen äcklig herkulespizza här inte! :P Vid 12-tiden tog vi taxi hem, 97 kronor så inte så farligt :)

Micke är på innebandymatch nu och jag ska sätta igång att städa här för åskan har slagit ner igen (dvs. jag :P )Sen ska jag läsa i mitt sångmetodikkompendium, ringa min elev tänkte jag och sen när Micke kommer hem ska vi äta fläskfilé ;) På helgen får man lyxa till det :) Hade tänkt att jag skulle gå och träna body pump idag, men har lite ont i halsen så vi får se om jag mår bättre imorn ist så kan jag träna afro-power dance! Det är kuuul! :) Hoppas ni har haft en bra helg :)


  

                                    Jenny                    &            Roger


Kommentarer
Postat av: G

Åskan = Du. Hahahaha! ;D



Btw så vill jag gå och se "Prinsessan och grodan" som det görs reklam om just nu på din blogg! :)

2010-01-31 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0