Ny design - ny motivation

Ja nu har jag varit borta från bloggvärlden alldeles för länge så nu när Carro har varit snäll och hjälpt mig att fixa till bloggen så tänkte jag försöka ta tag i det igen. :)

Vad har hänt då? Jo:

* Jag har avslutat första AUO kurserna och har äntligen börjat på Artisten med min inriktning. Det är roligt men har fortfarande inte kommit in i det riktigt, mycket nytt!


*
Jag och Micke har fyllt år - firades med tårta här i söndags.

* Vi har äntligen införskaffat oss i ett köksbord och möblerat om här hemma. Bilder kommer när det är färdigt på riktigt. :)


*
Micke har börjat spela innebandy, en himla massa vilket är bra för då har han något att göra :)


*
Jag och Emelie försöker hålla igång träningen, har tränat både idag och igår så det lär väl kännas imorn tror jag. ;)


*
Imorn ska jag få en egen sångelev, eller övningselev som det heter, men bara om jag vill. Jag har inte riktigt bestämt mig än, men jag tror nog att det kan vara bra. :)

 

Nu vet ni lite vad som har hänt den senaste tiden. Förhoppningsvis blir jag duktigare på att uppdatera nu. Kanske inte varje dag, men jag kan ju sikta på varannan kanske? :)

Kramar från mig!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Snyggt jobbat! :)

Kör på en egen sång/övningselev! Det tycker jag nog. Du har väl haft förut? Blir bra att testa igen då å få nya erfarenheter. :) Do it!

Och halka lugnt imorn! ;)

kramkram!

2010-01-27 @ 23:00:37
Postat av: Angelica

Tjusigt...=)Tänk om man kunde fixa till så här själv...=) Ska se om jag lyckas uppdatera Emmas med lite bilder sen ikväll...

Håller med Gisan, klart du ska ta en elev...=)Är väl jättebra att få ta den chansen medan du fortfarande själv har nån du kan vända dig till för råd osv.

Vi hörs.

kram



2010-01-28 @ 13:14:53
URL: http://ekansemma.blogg.se/
Postat av: Ida Kentner

FY FAN MARTINA! Äntligen vet jag att du lever! <3 Det låter som att du har det bra, miss you! KRAM!

2010-01-28 @ 19:39:33
URL: http://mlibi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0