teori...




Sitter med teoriläxan och jag känner mig så här! Helt uppgiven! Jag är värdelös på musikteori! USCH!
Ska skriva fyrstämmig sats i sammanträngt läge... kul, eller inte.


Micke är på väg hem. Han har varit på innebandyträning och innebandymatch hela kvällen, ganska bra att jag har varit ensam så jag har fått lite gjort iaf, däremot blir han väl inte så glad när han kommer hem och ser att jag inte har diskat efter mig. :P

Jag har lyssnat på massa människor som vill ta sånglektioner av oss idag och jag har bestämt mig för att ta en sångelev. Det blir en 15årig tjej med en mycket kraftfull röst som har sjungit mycket musikal, så det passar ju mig bra hoppas jag. Jag återkommer med mer info om det vid senare tillfälle. :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0