mitt i-landsproblem är över! :)

Ja äntligen har våran micro ankommit till vår lägenhet i Göteborg! Vet inte om jag har sagt det förut men vi glömde ju micron i all hast i Härnösand när vi flyttade ner alla sakerna hit. Har därför levt utan micro i nästan 7 månader! Men det har gått bra faktiskt, använder inte micron till så mycket och det man använder den till har man kunnat göra i ugnen fast med längre tillagningstid ;P Det enda jag har saknat lite grann är micropopcorn men nu kan jag äntligen göra det igen! Wiie! :D


vår kära micro! Tack Kent och Gittan för att ni tog ner den åt oss! :)


Idag firar jag och Micke 1 ½ år tillsammans! ♥ Grattis till oss! ♥

Micke är och spelar innebandymatch i Floda och jag njuter av att solen skiner. Tror vi ska fira oss med var sin pizza ikväll när han kommer hem :)

 

Ha en fin helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0