Så underbart det är!

Finns det något bättre än att vakna på morgonen och när man tittar ut så skiner solen och snön smälter! I flera dagar nu har jag fått vara med om den lyxen, jag hoppas solen vill stanna kvar länge så jag får fortsätta att njuta av blå himmel! :)



Fast i morse vaknade jag av att jag fick en armbåge i pannan. Det gjorde ont. Aj. Min älskade? sambo skulle vända på sig sa han. Måste han armbåga mig då? ;P Hur som helst, ingen bula och det gör inte ont så så farligt var det kanske inte :)

När han hade gått upp också så skulle han använda micron för första gången sen den kom hit. Poff! Lät det. Micke kom till mig som låg kvar i sängen och sa: Jaha, det var den micron det.
JAg frågade om det inte bara kunde ha varit en säkring och om lampan lyste? Jag tyckte att Micke sa ja, så jag tänkte inte så mkt mer på det för sen fick han igång micron...

När jag gick upp sen och hade varit nere i tvättstugan med tvätten och skulle göra frukost.. ca 20 min efter Micke hade gått (han har innebandymatch idag med) så öppnar jag kylskåpet som inte står på! Jag konstaterar att det är en säkring som jag lätt fixar. (Jag är väldigt händig ;P ) blir ARRRG och ringer Micke och frågar om han inte märkte att kylskåpet också hade blivit avstängt. "Näeee" fick jag till svar.
Typiskt karlar ;) Som tur var hade inget hunnit blivit dåligt!


Näe nu ska jag inte gnälla mer. Efter att jag har tvättat färdigt idag så ska vi åka upp till farmor och hälsa på. Då blir hon glad! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Karlar!!! ;)

2010-03-07 @ 11:53:27
URL: http://sandrabananas.blogg.se/
Postat av: Gisan

Hehehe. :)

Solen typ skiner här med idag. Eller, det är "vårvindar friska" iaf. Töväder, vilket inte har hälsat på här sen jag vet inte när? Härligt iaf. :)



Tur du är händig och att farmor blev glad. Ska försöka ordna de där med att höra av mig. Kanske ikv i när jag är i strinne. :)

Kramen.

2010-03-08 @ 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0