teckningar

Igår var jag på opera på skolan! :) Såg Falstaff av Verdi som alla operastudenter på skolan gjorde. Det var Riktigt bra och roligt! Micke ville inte följa med så jag tog med mig Emelie ist som aldrig hade varit på opera förut men hon tyckte det var bra! :)

När jag kom hem satt Micke och målade och tyckte att jag också skulle måla. Det resulterade i 3 stycken marioteckningar som jag hängde upp på våran tomma vägg. Jättefint blev det. :P


Fina väggen ;P Får se hur länge dom får hänga kvar ;)

 

  

Micke gjorde en teckning medan jag hann med två stycken ;D Vi är riktigt konstnärliga. Nästan lika duktiga som min syster ;P



Nu ska jag göra mig klar och åka till skolan. Sånglektion och kör. Med halsont. Kul.


Kommentarer
Postat av: Gisan

Haha. Jättesöta! :)

Jag kom på häromdagen när jag var i strinne, att Lille Skutt som hänger i datarummet är ju faktiskt min! "Lille Skutt är jättearg för någon har knyckt hans morötter" tror jag du döpte den till. ;)

2010-03-11 @ 17:24:18
Postat av: Martina

eller hur =) å nu när jag kom hem hade micke gjort 3 st till.. fast skurkar den här gången ;P

ja det är faktiskt din. du borde hänga upp den hemma hos dig ;) jaa men det var nog så för jag tog ju den ur en bamsetidning ;P

2010-03-11 @ 18:11:49
Postat av: Gisan

Haha, så skoj! Ni får ju fullt på väggarna snart då ;)

Ja, jo, jag tänkte på det jag med. Men frågan är vart jag ska hänga den!? Något tips? På toadörrn?

2010-03-14 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0