VFU i Partille

Nu har jag haft två dagar på min nya VFUplats på Kulturum och kulturskolan i Partille. Tyvärr så har sångpedagogen jag ska gå med egentligen inte blivit frisk än så än så länge har jag inte fått vara med på någon sånglektion. Däremot har jag varit med på dans, gitarrlektioner, drama och stråkorkester. Det är ganska kul att få se lite olika saker även om jag inte får se mitt huvudinstrument. Igår var det barndans. En himla massa 4åringar som dansade balett. Så söta! Alla hade små ballerinakjolar och sockiplast med hellokittymotiv :)

Imorn hoppas jag att hon är frisk så jag får lite sång också. Innan VFU ska jag till skolan och öva med Karla från Kuba på våran kammarmusikensemble. Ska bli spännande :P



Det enda negativa med att vara på kulturskola är att jag och Micke typ inte hinner ses alls. Eftersom vi sover typ till 11 iaf och jag åker vid 1-2 tiden till Partille och kommer hem sent på kvällen typ halv 8 - 9 och när jag då kommer hem så är Micke på innebandyträning. Det är lite tråkigt, men den här gången är det ju bara 2 veckor så det ska nog gå bra. :) Vi får se till att umgås ordentligt på helgen istället :)


Kommentarer
Postat av: Gisan

För mig är Partille Triumphglass. Ät åt mig med? ;)

2010-03-16 @ 21:59:25
Postat av: Ida Kentner

Gå upp tidigare då, halva dagen försvinner ju för er :) :p Här börjar det redan halv sju som tidigast ;) Låter iaf som om ni har det bra, saknar dej Martina!

2010-03-17 @ 16:32:10
URL: http://mlibi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0