beslutsångest

Idag ringde Gunno (en av lärarna på skolan) och frågade mig om jag vill följa med till Bremen nästa söndag. Alltså den 16e och vara där tills på torsdag... Det var nån kör som han var ledare i som saknade en sopran och då frågade han mig..
De enda problemen just nu är: vi har projektvecka den veckan och jag måste vara med på den annars får jag läsa den kursen igen nästa år, fast det borde ju inte vara nåt problem egentligen. Det andra problemet är att det är redovisningskonsert för min sångelev och tanken är att jag ska vara där och kompa bl.a. Jag måste höra med min sångmetodiklärare om det är möjligt att någon annan gör det åt mig.. Mormor har sagt att jag får pengar av henne om det är så att jag vill åka.. och det är väl klart jag vill! Om allt löser sig med skolan och om jag blir frisk nån gång! (Har varit illamående och haft ont i magen sen i måndags typ, plus min förkylning..)



Detta ser väldigt lockande ut i mina ögon! Även om jag ska åka dit för att sjunga, inte för att semestra :P

Vad tycker ni att jag ska göra? På söndag senast vill han ha svar...

Kommentarer
Postat av: Syss

Oh! Vilket dilemma! Men ändå, så kul! Klart du ska åka! Kursen kan du läsa nästa år, och kanske kan ngn kompa? Å andra sidan, Bremen finns nog oxå kvar och det kan ju vara skönt att inte behöva göra kursen nästa år och att ändå vara där och stötta din elev så hon slipper få en ny kompare... Lurigt lurigt. Kolla om det öht går att lösa och dra lott sedan. Då brukar man inse hur man vill göra. Egentligen. ;)

2010-05-07 @ 23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0