hemma igen

I fredags kom jag äntligen hem till Göteborg igen. Tyvärr är både jag och Micke tokförkylda så vi har mest legat nerbäddade hela helgen. Förutom igår när vi var in till Nordstan en sväng och inhandlade hostmedicin och näsdukar och fick hjälp med hur jag skulle göra för att min telefon skulle fungera igen. Nu fungerar den men har inga telefonnummer kvar, förutom dom jag kunde i huvudet, och det var ju inte jättemånga :P Så hör gärna av er med era nummer :)

Iaf, resan till Tallin var skojig! Mycket sång blev det och vi fick äran att sjunga för, och träffa en av Estlands största tonsättare, Veljo Tormis. Det var mycket roligt eftersom vi sjöng två sånger han har skrivit. Här är lite bilder från resan :)


Jag och Marie på tåget till Stockholm


Det var fint väder när vi lämnade Stockholm med M/S Baltic Queen


Jag, Erik och Andreas undrar "Vad gör vi hääär??" på tallinfärjan ;P


kören övar inför konserten, jag hade ont i halsen och vilade under repet.


flickorna dansar till karaoken på båten :)



Det var lite bilder :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta tag i tvätten, fast ska passa på att vila lite också så jag blir frisk! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0