veckan som gått..

Jag har, som många andra, väldigt lite blogglust just nu, men jag tänkte jag skulle skriva några rader iaf :P

I veckan hade vi projektvecka och vi var ute i Öjersjö brunn och hade musik med sexor och sjuor och särskolan. Vi fick själva planera vad vi skulle göra under lektionerna och jag, Bengt & Veronica hade reklam som tema. Barnen fick själva göra en reklam som skulle innehålla ett musikinslag, teater och någon form av dans. Det blev väldigt bra måste jag säga! :)

Under veckan har jag hört:
"Vad betyder 13? och varför har du 13 på armen?" typ tusen gånger :P
attt jag är snygg av en jättesöt kille med downs syndrom :)
och att jag har väldigt små fötter :P

Min övningselev hade även sin uppsjungning tillsammans med alla andra elever som har tagit sånglektioner av oss som läser sångmetodik. Det gick jättebra och när konserten var slut fick jag denna jättefina ros av henne! Så gulligt och jag blev jätteglad :)

 

Både idag och igår har jag njutit av sommarvärmen som äntligen har kommit hit till Göteborg och legat ute på gräsmattan och solat och läst lite kurslitteratur. Jag har även hunnit med att kasta lite frisbee med Micke :)

I fredags grillade vi tillsammans med Emelie & Jonas och två kompisar till dom. Det blev mkt gott, sen blev det poker (jag kom 2a och jonas vann) och spelet trodde du ja! Då blev det många skratt vill jag lova! hur kul som helst! :)

Igår var det Göteborgsvarvet och Micke var där och jobbade, han var bartender och städade undan efter alla som åt mat efter dom hade sprungit :P

Ikväll ska jag äntligen se Wallander - Hemligheten. Typ den enda filmen jag har missat i Wallanderserien, och typ en av dom viktigaste filmerna, för det händer massor i den filmen...

2 veckor kvar i skolan, har mycket egenstudier så jag ska nog, om vädret tillåter, kunna hålla mig ute på gräsmattan och läsa :) tentan ska ju vara inne den 4e juni. Sen åker jag upp till härnösand den 7e.

 

Ja det var en liten uppdatering i vad som har hänt på sistone. Kram /M


Kommentarer
Postat av: Caroline (svar på kommentar)

Ne det är ju inte det :p



Studenten är den 11 juni ;) Det är 19 dagar kvar ;)

2010-05-23 @ 22:27:33
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Caroline (svar på kommentar)

Haha, glöm din dröm ;)

2010-05-30 @ 12:37:33
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Caroline (svar på kommentar)

Jag laddade hem det ;) Men det finns tydligen att köpa på säsong ;)

2010-06-02 @ 23:14:36
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0